Silloin on kasvanut isoksi
kun uskaltaa
katsoa maailmaa
omilla silmillä
Maija Paavilainen

7.11.2012

Makeover On Its Way

Hei!

Tässä kotosalla ollessani, kun pitäis siivota iski yllättäen sitten kirjoitusinto (miten tää tietokone aina oikein huutaa mua luokseen?!).

Syksy alkaa olla loppusuoralla, talvi tekee tuloaan ja muhun on tarttunut kuntoiluinto, joka yleensä saapuu tähän talouteen vasta keväällä. No ei se mitään haittaa, mukavaa vaan, kun saa sitä lisämotivaatioita! Ja jos se nyt jatkuis ja pysyis mussa, niin mikäs sen mahtavampaa oliskaan! :-)

Viimeaikoina on myös ollut sellanen olo, että haluaisin tehdä kokonaan ulkoisen muutoksen itsessäni kuntoilun lisäksi. Haluan pitkän tukan ja tuskailen nyt, että uskallanko ottaa pidennyksiä enää, kun viimekerrasta ei ole kovinkaan hyviä muistoja. Tuolla kaapissa odottelis kyllä siskolta saadut ommelpidennykset, samat jotka mulla oli siis viimekeväänä. Väärän värisinä vaan, koska tuskailen myös hiusvärin kanssa. Jos olisin rohkea, vetäisin itseni täysin vaaleaksi. Siitä on meinaan niin pitkä aika, kun viimeeksi mut on nähty blondina. :-) Ja olishan sellanen superpitkä vaalea tukka aika ihana! Ja tummia raitoja joukkoon, niin olis mun makuun. Tosta väristä oon itseasiassa haaveillut jo ihan liian kauan, mutta jotenkin mulla on sellanen mielikuva, että sen (värin) kanssa pitää olla pitkät hiukset! :D Ei mulla siis lyhyt tukka ole, mutta vaatis vielä pidemmän.

No sitten täytyy alkaa värjäilee noita pidennyksiä, toivoa vaan sopii, että ne kestää vaalennuksen! Niitä on kyllä sen verta useasti jo värjäiltykin, että saas nähdä. Ja joku osaava saa laittaa ne mun päähän, ja kerrankin ihan kerralla! :D Siskon kanssa, kun ollaan laitettu niin aina on jääny puolitiehen, ekalla kerralla ei edes laitettu mulle loppuun niitä! :-D No onneks ne sillon oli vaan naamiaisia varten, että ei ihan maailmanlopun paikka kuitenkaan! ;-)

Mistäs muusta mä haaveilen... no ripsipidennyksistä! Mutta niitäkään en uskalla ottaa! :'D Mut tuntevat ihmiset tietää, että mun meikissä tärkeintä on ripset, jos ripset menee meikatessa "pilalle", eli ripsarit huonosti, on mun ilta pilalla. :-D Eli pelottaa siis omien ripsien puolesta, jos ne tippuu kaikki pois, hui! Pinnallista, mutta se on mulla se, mikä vaikuttaa eniten... "huono ripsipäivä". Tosin ne ripsipidennykset vie kyllä aikalailla rahaakin, kun täytyy huoltaa kuitenkin suht usein. Mutta saas nähdä, ehkä mä joku päivä rohkaistun. ;-)

Joulun odotus saa alkaa myös tässä perheessä kohta, ensi viikolla nimittäin. Tämä viikko on pyhitetty tuohon tulevaan sunnuntaihin, eli isänpäivään. Mitään suurempia suunnitelmia en oo vielä tehnyt, mutta jotain järkätään tottakai! Ja oman isän haudalla täytyy myös käydä. ♥

Nese odottaa joulua varmaan eniten meistä kaikista! Tiiättekö, kun postin mukana tulee niitä legendaarisia lelukirjoja/lehtiä jne? Nese ei oikein muuta oo tehnytkään, kun selaillut niitä ja MERKANNUT KYNÄLLÄ ne lelut, jotka hän joulupukilta haluaa! :'D Sit aina välillä tulee pyytää kynää multa, että saa merkkailla uusiin lehtisiin... IHANA! ♥♥ Eli pakko hommata jotain sieltä, niin on poitsu tyytyväinen. Noel ei tietenkään osaa vielä toivoa mitään saati merkkaillakaan, mutta hällä on niin reipas, ihana ja rakastava isoveikka, joka tuli näyttämään (merkattuina tottakai) mulle, että mitä se pikkuveli voisi haluta. :')

Mutta nyt on mun "tekosyyt" käytetty, enkä voi enää siirtää siivoamista, joten palailen tässä pikkuhiljaa imurin varteen takas ja alan puunaamaan paikkoja kuntoon! :)

Mukavia syys,- ja talvi-iltoja kaikille! ♥

2 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

Mulla on ollu kahdet ripsienpidennykset ja toisten kohdalla juttu päättyi niin, että sain raivarit ja nypin ne kaikki irti. Samalla lähti omat ripset joten jälellä oli sellasia parin millin tynkiä! Kyllä oli ihana näky! :D Ärsytti suunnattomasti,kun aina oli ripsi sojottamassa johonkin väärään suuntaan..
Mutta eikös sulla ole pitkät ripset jo itelläskin :)

Jenni kirjoitti...

Joo on mulla itelläkin ihan hyvin pituutta, mutta ah, kun ne olis vaan niin helpot meikkaamisen kannalta! :D Mut toihan se mun suurin pelko justiinsa onkin, jäis niitä parin millin tynkiä! :D